شاید فردا

به وبلاگ من خوش اومدید

شاید فردا

به وبلاگ من خوش اومدید

* قطعه ی دوصدایی فرزاد فرزین و محسن چاوشی در قالب یک تیتراژ*



پس از مدت ها، در همکاری ای جدید و خاص، قطعه ی دو صدایی «محسن چاوشی» و «فـرزاد فــرزین» با ترانه ای از «روزبه بمانی» برای برنامه جدید «احسان علیخانی» تولید و ضبط شده، و از اواخر همین ماه در تیتراژ برنامه پخش خواهد شد. این قطعه، که پس از همکاری فرزاد فرزین و محسن چاوشی در آلبوم گذشته ی محسن چاوشی و در قطعه ی پرطرفدار «نفس بریده» و آلبوم «شوک» فرزاد فرزین، یک همکاری جدید و خاص محسوب می شود، دارای موضوعی اجتماعی و با پس زمینه ی ملی-میهنی می باشد و مربوط به برنامه ی جدید احسان علیخانی می باشد که این بار به سراغ قهرمانان ملی و پاراالمپیک رفته و به گفتگو با آن ها خواهد پرداخت. اطلاعات بیشتر در مورد این همکاری و نسخه ی اصلی آهنگ پس از نهایی شدن منتشر خواهد شد.

هووووووووورا!

سلوووم!!

بچه ها باید بگم که ظاهراً نگرانیه من بیجا بوده و سایت فرزادی ها برای بروز شدن یه مدت بسته بوده به هر حال باید بگم که:

سایته فرزاد وا شده

گمشده پیدا شده،هوووووووووووووووووووراااااااااا!!!!!!!!

دلم میخواد گریه کنم!آآآآآآآآآآآآآآآ

من یکی از طرفدار های به شدت آویزون فرزاد فرزین هستم ولی متاسفانه نمیدونم چرا چند وقتی fan club ایشون باز نمیشه و مارو از خودشون بی خبر گذاشتن.  هم من و هم بقیه ی فرزادی ها داریم نگران ایشون میشیم کم کم. جدا موضوع چیه؟ چرا هم سایت شخصی فرزاد و هم فرزاد بوک با هم بسته شدن؟؟؟

هه هه !!


این گربه بعد از شنیدن خبر اول شدن محسن یگانه در نظر سنجی محبوبترین خواننده (در برنامه فرش سپید) این واکنش را نشان داد.