شاید فردا

به وبلاگ من خوش اومدید

شاید فردا

به وبلاگ من خوش اومدید

داستان سوء استفاده ی جنسی زن 32 ساله ی چینی از یک پسر 14 ساله!!!

خیلی داستان غم انگیزه قبل از اینکه بخونید یه نفس عمیق بکشید

ادامه مطلب ...

هرجا که دلت میخواهد برو…

هی فلانی
دیگر هوای برگرداندنت را ندارم
 
هرجا که دلت میخواهد برو
 
فقط آرزو میکنم
 
وقتی دوباره هوای من به سرت زد، آنقدر آسمان دلت بگیرد که با هزار شب گریه چشمانت، باز هم آرام نگیری
 
و اما من
 
بر نمیگردم که هیچ!
 
عطر تنم را هم از کوچه های پشت سرم جمع میکنم،
 
که نتوانی لم دهی روی مبل های راحتی،با خاطراتم قدم بزنی!

ستاره های سرخ آبی ایران!

امروز قراره توی ورزشگاه آزادی اتفاقی بیفته که روی همه ی مردم ایران تاثیر میذاره،بعضی ها تا حد جنون عصبی خواهند شد(اس اسی ها)بعضی هاهم از شدت شادی به بیمارستان منتقل خواهند شد(ما پرسپولیسی ها).اما این اتفاق حتی بعضی از هنرمندان رو هم تحت شعاع قرار داده و باعث شده که از خودشون واکنش هایی نشون بدنبرین تو ادامه مطلب و ببینین جالبه! ادامه مطلب ...