شاید فردا

به وبلاگ من خوش اومدید

شاید فردا

به وبلاگ من خوش اومدید

موصاف کن!!


در گمرک بین المللی یک دختر خانم  که یک موصاف کن برقی نو از یک کشور دیگری خریده بوده ، از یک پدر روحانی می خواهد به او کمک کند تا این موصاف کن را در گمرگ زیر لباسش پنهان کند و بیرون ببرد تا خانم  مالیات ندهد.
پدر روحانی می گوید: باشد ، ولی به شرط این که اگر پرسیدند من دروغ نمی گویم.
دختر که چاره ای نداشته است شرط را می پذیرد.
در گمرگ مامور می پرسد: پدر ! آیا چیزی با خودت داری که اظهار کنی؟
پدر روحانی می گوید : از سر تا کمرم چیزی ندارم!
مامور از این جواب عجیب شک می کند و می پرسد: از کمر تا زمین چطور؟
پدر روحانی می گوید : یک وسیله جذاب کوچک دارم که زن ها دوست دارند از آن استفاده کنند ، ولی باید اقرار کنم که تا حالا بی استفاده مانده است .
مامور با خنده می گوید: خدا پشت و پناهت پدر. برو


حال کردین؟؟نه جانه من حال کردین یا نه؟خداییش خوشگل بود دیگه !!آهان یه چیزی این همه آدم پامیشین میاین این وبلاگو میبینین خوب میمیرین یه نظرم بدین؟نه میخوام بدونم اگه دو تا کلمه تایپ کنین فلج میشین؟؟یه دوسته عزیزی واسه پسته چراوایسادی نظر گذاشته بود من واقعا ازش ممنونم!بابا انشا که نمیخواین بنویسین ایشون که خودشو ... هم معرفی کرده بود فقطم نوشته بود perfect احتمالا هنوزم زندس،زشته!خجالت بکشید.  

بیکار بی عار میچرخم

سلامی مجدد چو گرمی آفتاب!حالتون خوبه؟ دماغتون چاغه؟به مامان بابا کمک میکنین یا نه؟آفرین به شما بچه هایه خوب که همیشه به مامان باباهایه مهربون و دوس داشتنی تون احترام میزارین!

دیگه بیشتر از این نمیتونم چرت و پرت بگم شرمنده. خوب جدا از شوخی چیکارا میکنین؟من کلا دیدم خیلی وقته هیچ پستی نذاشتم گفتم برایه این که بیشتر  در فراغه من نسوزید بیام یه چیز بگم.گفتم بیام همین طوری چند تا پ.ن.پ بنویسم شاد شیم.به هر حال اگه تکراری بود شما به بزرگی خودتون ببخشید نبخشیدینن به درک میخواستین کم الاف باشین تو اینترنت!

ادامه مطلب ...