شاید فردا

به وبلاگ من خوش اومدید

شاید فردا

به وبلاگ من خوش اومدید

شیر عاشق

الان حتما میگید عاشق شدی ولی نه به جانه خودم خبری نیست!

ادامه مطلب ...

قلب

پسر به دختر گفت اگه یه روزی به قلب احتیاج داشته باشی اولین نفری هستم که میام تا قلبمو با تمام وجودم تقدیمت کنم.دختر لبخندی زد و گفت ممنونم
تا اینکه یک روز اون اتفاق افتاد..حال دختر خوب نبود..نیاز فوری به قلب داشت..از پسر خبری نبود..دختر با خودش میگفت :میدونی که من هیچوقت نمیذاشتم تو قلبتو به من بدی و به خاطر من خودتو فدا کنی..ولی این بود اون حرفات..حتی برای دیدنم هم نیومدی…شاید من دیگه هیچوقت زنده نباشم.. آرام گریست و دیگر چیزی نفهمید...

ادامه مطلب ...

عنوان نداره خوب.حرفیه؟؟؟

سلام! 

عزاداریتون قبول باشه!خوب حالا اگه عزاداری نکردین لازم نیست تو دلتون بگین برو بابا یا عزاداری کیلو چنده و این حرفا.این چهارشنبه تازه امتحانای میان ترممون تموم شد  ولی چه تموم شدنی؟؟این معلما عین فنری که نگهشون داشته باشن در رفتن.از اون جایی که تا حالا چون امتحان داشتیم نمی تونستن پرسش سخت بگیرن  دارن عقده هاشون و خالی میکنن.حالا بیخیخی فعلا که من در خدمت شمام. حوصلم سر رفته چی بزارم براتون؟خوب یه چند تا جمله فلسفی میزارم تا بعد.

ادامه مطلب ...

از حرم تا گودال

به مناسبت محرم یه بحره طویل میزارم براتون.

عزا داریتون قبول باشه!

ادامه مطلب ...