شاید فردا

به وبلاگ من خوش اومدید

شاید فردا

به وبلاگ من خوش اومدید

حالا لای لای.... حالا لای لااای

سلام علکم!

یه خبره بد دارم براتون با یه خبر خیلی خوب(البته از نظر خودم)

اول خبر بدرو میگم که خبر خوبه تلخیشو با خودش ببره!

آقا دیشب موبایلم به فنا رفت یه عـــــــــــــمر با تاچ اس بازی کردم، الان چه جوری به دکمه دار عادت کنم آخه،خـــــــــــــــــدا؟؟ تازه همشم ناخونه آدم میره لایه دکمه هاش!

crybaby emoticon

حالا خبر خوبه! دیشب کامپیوترمونو آوردددددددددددددن! هووووووووووووووووووووووووراااااااااا!!!!


حالا.......حالا.......

  

عزیزان همه با هــــــــــــــــم،به خـونید..........که امشب...

نظرات 1 + ارسال نظر
Fateme جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:15 ب.ظ http://arambekhab.blogsky.com

عرض تسلیت و تبریک دارم برای دوست خوبم، ضحی جان!
انشاالله خاکش بقای عمرش شما و به پای هم پیر شید...،
چرخش هم براتون بچرخه!!!...

بوس بوسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد